Beauty

Beauty | Avond routine

Iedereen die make-up draagt, haalt het eraf.
In ieder geval als het goed is.
Ik haal het er elke avond af, tenzij ik heel laat thuis kom
van een feestje en dat laatste is zelden het geval.
Daarom leek het mij leuk om mijn avond routine te laten zien.

DSC_2538
First: Een reiningsproduct om de make-up van de huid af te halen.
Hiervoor gebruik ik micellair water, wat ik laatst in een post over Kruidvat
liet zien. Ik gebruik dit voor mijn ogen en hele gezicht/hals.
Ik doe gewoon een klein beetje op een watje en
weg halen maar.
(demak’up watjes: weet de prijs niet, maar rond de
€3,- , Nivea micellair water: €6,49)

DSC_2540
Ik vind het ook belangrijk om elke avond mijn huid even
goed te reinigen van de bacteriën die onzuiverheden kunnen veroorzaken.
Vandaar dat ik deze toner van de bodyshop gebruik.
Hij is echt heel erg fijn en tintelt licht.
Sinds ik deze toner gebruik heb ik zelden last van puistjes.
(Tea Tree Skin Clearing Toner: €9,-)

DSC_2541
En dan een crème. Het is nu lente/zomer en dan is het warmer.
Vandaar dat ik op dit moment in de avond gewoon een dagcrème gebruik.
Hij smeert makkelijk uit en trekt snel in.
Ik vind het fijn dat hij snel intrekt,
ik heb namelijk een hekel aan crèmes die je uren later nog voelt.
(Tea Tree Skin Clearing Lotion: €9,-)

DSC_2543
Als laatste verzorg ik mijn lippen erg goed in de avond.
Wanneer je slaapt hebben je lippen rust en kan
het product die beter intrekken, waardoor velletjes sneller weg gaan.
Ik gebruik hiervoor Vaseline. Ik houd van Vaseline,
omdat je het voor heel veel verschillende dingen kunt gebruiken.
(Vaseline: Rond de €5,-)

Dit was mijn avond routine.
Hoe ziet jullie avond routine eruit?
Tip: bij de bodyshop is er nu een actie rondom
gezichtsverzorgings producten, dus neem even een kijkje!

Loves, Yvet

Een gedachte over “Beauty | Avond routine

Geef een reactie

