Lifestyle

Lifestyle | Bucketlist #1

Hey Iedereen!
Vandaag heb ik een bucketlist post voor jullie.
Iedereen heeft wel een bucketlist,
dingen die hij/zij wil doen voordat ie dood gaat.
Ik heb ook zo’n lijst, maar natuurlijk te lang om in
één post te plakken, dus ik spreid het over meerder posts.
Lets start!

20
Number 1:
Live a relaxed life, oftewel leef een relaxed leven.
Ik heb het soms zo druk met school dat ik gewoon gek word.
Daarom hoop ik dat later, als ik een baan heb
ik thuis gewoon thuis kan laten zijn en werk gewoon werk.

23
Number 2: Ride a double decker bus in London.
Ik ben laatst in Londen geweest en had dus in een
dubbel dekker bus gekund, maar gek genoeg heb ik dat niet gedaan..
Maar gelukkig ga ik volgend jaar weer naar Londen.

1
Number 3: See the nothern lights.
Wie wil dat nou niet? Het noorder licht lijkt me zo iets
apart om te zien en om mee te maken. Ik denk dat
iedereen dit zou moeten doen. Het is namelijk
wel een van de mooiste dingen die je op aarde kunt zien.

22
Number 4: Jump off a pier.
Ook kleine dingen maken het leven mooi. Je zou ook
zien dat er soms hele simpele dingen in mijn bucketlist staan.
Deze is daar 1 van. Je ziet in films vaak mensen van een pier afspringen
en daarom, om me heel even filmster te voelen, zou ik dit ook
wel erg graag willen doen.

18
Number 5: Drive down route 66.
Dit is misschien wel degene die ik het graagst wil doen,
van deze editie van bucketlist.
Dit lijkt me gewoon super tof om te doen en
zeker het vertellen waard als je later een oud opaatje of omaatje bent!

Dat was alweer de laatste voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Laat mij ook even weten, wat er op jou bucketlist staat!

Loves, Yvet

Een gedachte over “Lifestyle | Bucketlist #1

Geef een reactie

