Beauty

Tea Three

Hey lezers!
Ik ben laatst langs de bodyshop geweest en heb
daar 3 tea tree producten gekocht.
Ik wilde deze producten al een tijdje uitproberen
en vond het nu wel eens tijd!

Gewoon foto's 001
Ik heb dus gekozen voor drie producten van deze lijn.
Ik heb gekozen voor (van links naar rechts):
Face Mask – Skin Clearing Toner – Skin Clearing Lotion.
Deze producten leken mij het fijnst en ook wel degene
die ik waarschijnlijk het meest zal gaan gebruiken.

Gewoon foto's 003
De ‘Skin Clearing Toner’, deze gebruik ik nu al denk ik
een week/twee weken. Het is een hele fijne toner en
prikt zelden tot helemaal niet!
Ook sinds ik deze gebruik heb ik bijna geen last meer
gehad van puistjes. Heel af en toe een kleintje,
maar verder helemaal niet.

Gewoon foto's 004
De ‘Skin clearing lotion’ gebruik ik iets korter,
ik wilde namelijk eerst mijn oude lotion opmaken.
Ik kon het niet laten om hem toch maar te gaan gebruiken.
En wat ben ik blij! Dit is zo’n fijne, luchtige substantie.
Hij smeert makkelijk in en is voor mij nu al een favoriet!

Gewoon foto's 005Het ‘Face Mask’, deze heb ik nu 1 keertje gebruikt.
Het is een masker waar je van moet houden.
Hij begint na een tijdje namelijk erg te tintelen.
Ik houd daar wel van, maar ik snap dat sommige daar
niet van houden. Voor die mensen, dit masker kan
je dan beter laten liggen.

Ik ben heel erg blij met deze 3 producten
en voeg deze ook met toe aan mijn favorieten-lijstje.

Hebben jullie producten van de Tea Tree lijn?
Loves, Yvet.

3 gedachten over “Tea Three

Geef een reactie

