Beauty

Goede Acties!

Hey!
Ik ben dol op acties en ga dan ook geregeld kijken
bij Kruidvat en Etos. Vandaag ga ik naar het Kruidvat
en zag weer leuke acties!

Gewoon foto's 006
Als eerste: de tweede halve prijs actie.
Deze actie is geldig bij de producten van Nivea.
Ik gebruik al best land de Nivea all-in-1,
dat is een face wash met een lichte scrub.
Ik kwam er vandaag achter dat hij bijna op was,
en moest dus sowieso de all-in-1 in huis halen.

Gewoon foto's 007
Toen ik voor het schap stond, zag ik ook micellair water.
Dit is een water, om je huid te reinigen.
Dus die nam ik ook mee. En om dat het tweede halve prijs was,
nam ik 2 keer de micellair water mee en 2 keer de all-in-1.

Gewoon foto's 008
Toen kwam ik langs het Catrice schap.
Ik zag dat er een nagellak-actie was en
besloot 2 nagellakjes mee te nemen.

Gewoon foto's 009Ik wilde de mintgroene al best een tijdje
en zag deze toffe gele nagellak ook.
Dit zijn (van links naar rechts): 05 Earnie & Birdy en 56 Minter Wonderland.
Super leuke namen!

Welke winkel heeft volgens jou de beste acties?

Loves, Yvet

Geef een reactie

